|
Huub
|
 |
« Svar #30 på: søn 29 aug 2010, 20:47:00 » |
|
Jeg bestillte boka ' Yeast: The Practical Guide to Beer Fermentation' fra The Brewing Network. Kommer ut i oktober (håper jeg  ) THIS IS A PRE-SALE SIGNED COPY. DELIVERY TO YOU IS EXPECTED TO BE EARLY OCTOBER. THIS BOOK COMES SIGNED BY HAND BY AUTHORS CHRIS WHITE AND JAMIL ZAINASHEFF. Yeast: The Practical Guide to Beer Fermentation is a resource for brewers of all experience levels. The authors adeptly cover yeast selection, storage and handling of yeast cultures, how to culture yeast and the art of rinsing/washing yeast cultures. Sections on how to set up a yeast lab, the basics of fermentation science and how it affects your beer, plus step by step procedures, equipment lists and a guide to troubleshooting are included.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
roba
|
 |
« Svar #31 på: søn 29 aug 2010, 21:11:03 » |
|
Takk for tipset. Boka er bestilt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
BNB, Rolf Bakke.
|
|
|
|
oeng
|
 |
« Svar #32 på: søn 29 aug 2010, 21:19:35 » |
|
Takk for info, Chris White og Jamil Zainasheff er vel kanskje to av de mest kunnskapsrike og annerkjente i både teori og praksis innen øl-gjæring. Høres ut som en må-bare-ha bok 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lars
Styremedlem
Utlogget
Trondheim
|
 |
« Svar #33 på: søn 29 aug 2010, 21:27:52 » |
|
Knall tips, Huub! Bestilte på flekken. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trygve
|
 |
« Svar #34 på: søn 29 aug 2010, 22:45:45 » |
|
Det gjorde jeg og. Ville ha 2 stk, men frakta gjorde det billigere å bestille en og en???
|
|
|
|
|
Loggført
|
mvh Trygve
|
|
|
|
Sigmund
|
 |
« Svar #35 på: søn 29 aug 2010, 23:04:12 » |
|
Javel, lokkemann - da må jeg nok ha den, jeg også (som om jeg ikke hadde nok andre ølbøker å pløye gjennom!). Ser den er tilgjengelig for forhåndsbestilling på amazon.com , men ikke på amazon.co.uk eller bookdepository.co.uk . Pleier oftest å bestille fra sistnevnte, selve bokprisen der er gjerne litt høyere enn på amazon, men siden de sender fraktfritt, blir totalprisen ofte billigere. Tror jeg venter med bestillingen til de har fått den, en krone spart er en krone mer til øl ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ToreT
|
 |
« Svar #36 på: man 30 aug 2010, 00:01:25 » |
|
Knalltips. Bestilte utan atterhald.
Skål
Tore
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gahr
Styremedlem
Utlogget
Fyllingsdalen, Bergen
|
 |
« Svar #37 på: man 30 aug 2010, 09:14:08 » |
|
Den ble lagt ut til pre-order hos The Brewing Network for noen dager siden. Tror jeg var kunde nr. fem.  Gleder meg stor til den boka. Jula kom tidlig i år...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Gahr Smith-Gahrsen
|
|
|
|
JørnP
|
 |
« Svar #38 på: man 30 aug 2010, 11:03:50 » |
|
Jula kom tidlig i år...
Ja, det er HELT riktig! Nå har jeg hørt på skamløs promotering av denne boka på Brew Strong og Can you brew it de siste månedene og gledet meg som en unge. Bestilt!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Islandsgata Mikrobryggeri
|
|
|
|
Erik1984
|
 |
« Svar #39 på: man 30 aug 2010, 12:11:07 » |
|
Da har jeg bestillt min kopi også  tror jeg var nr 17 (hvis det var 300 som var lagt ut for salg  )
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Oddvar Demmo
|
 |
« Svar #40 på: man 30 aug 2010, 13:18:07 » |
|
Jeg og, men det står ikke noe om hvor på listen jeg er, hvorfra bestilte dere ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
S. Oddvar Demmo
|
|
|
|
Erik1984
|
 |
« Svar #41 på: man 30 aug 2010, 13:27:37 » |
|
Jeg bestilte fra thebrewingnetwork sin butikk. Det står at det er 279 units in stock (nå) og hvis du antar at det var 300 til å begynne med vil neste kunde være nr 22 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trygve
|
 |
« Svar #42 på: man 30 aug 2010, 15:43:41 » |
|
De må vel begynne å lure der borte når alle bøkene bestilles til Norge. Kanskje neste utgave blir oversatt....??
|
|
|
|
|
Loggført
|
mvh Trygve
|
|
|
|
Per-Olof
|
 |
« Svar #43 på: man 30 aug 2010, 16:10:15 » |
|
ja, jag var nr 19 så Norge må ha en bra prosent av de som bestilt hittills.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Shea-Arne
|
 |
« Svar #44 på: ons 1 sep 2010, 08:47:33 » |
|
Hvis man bestilte gjennom beertown, så kunne man bruker promotional code: Yes2Yeast og få 30% rabatt..(men trur man må være medlem av AHA)
|
|
|
|
|
Loggført
|
And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter? - The Dèjeune
|
|
|
|