Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tir 7 feb 2012, 17:17:45

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
80565 innlegg i 7658 emner av 2961 medlemmer
Nyeste medlem: stefan1989
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Kjøp og salg av utstyr og råvarer  |  Emne: Bok på norsk om hjemmebrygging: "Moderne Hjemmebrygging" 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Bok på norsk om hjemmebrygging: "Moderne Hjemmebrygging"  (Lest 4384 ganger)
Lars Bjørnstad
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Oslo

Vis profil WWW
« på: man 22 mai 2006, 22:29:13 »

"Moderne hjemmebrygging" er den første boken på norsk om dette emnet, og forteller deg alt du trenger å vite for å lykkes med hjemmebrygging av øl. Lær hvordan du med enkelhet og til en billig penge selv kan lage øl som smaker bedre enn bryggerienes!

Les mer på http://www.norbrygg.no/KjopSalg/bok.htm
Spesialpris for medlemmer av Norbrygg.

Mvh
Lars Bjørnstad
Loggført
Tore B.
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: tir 9 okt 2007, 13:06:59 »

Hei, Lars!
Er adressen som er oppgitt for bestilling (i Hovseterveien) fremdeles riktig? Jeg har en bekjent som gjerne vil kjøpe boka.

Tore
Loggført

I tappekranene: Pilsner, IPA, Bayer, Brown ale
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #2 på: tir 9 okt 2007, 13:22:41 »

Hei, jeg tror det er Espen som tar seg av det foreløpig. Du kan kontakte ham gjennom kontaktinfo på hjemmesiden til Norbrygg.
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Lars Bjørnstad
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Oslo

Vis profil WWW
« Svar #3 på: tir 9 okt 2007, 15:57:51 »

Hei,
Kontonummer 9710.21.34927  er fortsatt korrekt. Adressen i Hovseterveien bor jeg ikke på for tiden, men post adressert dit videresendes meg i Korea. Ellers kommer pengene fremdeles frem selv om man oppgir den gamle adressen (skal få endret dette på Norbryggs sider, takk for tips!). På www.hjemmebrygging.com  har jeg oppdatert det, så korrekt postadresse til denne kontoen er som følger: Lars Bjørnstad, c/o SkandiaBanken, PB 7077, 5020 Bergen.

Altså: For bestilling med forhåndsbetaling, betal inn til følgende konto:
9710.21.34927 
Lars Bjørnstad, c/o SkandiaBanken, PB 7077, 5020 Bergen.

mvh Lars Smiley
Loggført
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Kjøp og salg av utstyr og råvarer  |  Emne: Bok på norsk om hjemmebrygging: "Moderne Hjemmebrygging" « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!