Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tir 7 feb 2012, 16:34:52

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
80561 innlegg i 7657 emner av 2961 medlemmer
Nyeste medlem: stefan1989
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Om forumet  |  Emne: Firefox og pålogging 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2]  Alle Skriv ut
Skrevet av Emne: Firefox og pålogging  (Lest 408 ganger)
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #15 på: tor 1 apr 2010, 15:39:36 »

Det kan se ut som den underliggende feilen er at cookie domain er satt til "norbrygg.no" i stedet for ".norbrygg.no".

Det vet jeg ikke helt hvor jeg kan stille det. Men dersom ting fungerer bra som de gjør nå så tror jeg jeg skal la være å fikle med det. Planen er uansett å oppgradere både nettside og forumet til våren.  innlegg
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
gustavf
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget
Lambertseter, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #16 på: tor 1 apr 2010, 15:49:13 »

Use subdomain independent cookies settes til true (ja, eller hva de kaller det) i SMF, ser ut til å la folk bruke www.norbrygg.no og norbrygg.no om hverandre.
Loggført

Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #17 på: tor 1 apr 2010, 15:53:38 »

Use subdomain independent cookies settes til true (ja, eller hva de kaller det) i SMF, ser ut til å la folk bruke www.norbrygg.no og norbrygg.no om hverandre.

Det var det jeg begynte med da jeg la inn første innlegg i denne tråden i dag. Denne er huket:

Sitat
Benytt informasjonskapsler som er uavhengige av subdomener
(deaktiver lokal lagring av informasjonskapsler først!)   
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Sider: 1 [2]  Alle Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Om forumet  |  Emne: Firefox og pålogging « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!