Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
ons 8 feb 2012, 23:03:19

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
80742 innlegg i 7673 emner av 2969 medlemmer
Nyeste medlem: Jan Helge
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Regionale bryggerlaug  |  Tromsø Bryggerlaug  |  Emne: Nytt underforum til hjemmebryggere i Tromsøområdet 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Nytt underforum til hjemmebryggere i Tromsøområdet  (Lest 209 ganger)
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« på: tir 22 nov 2011, 12:48:23 »

Siden det har vært en tydelig økning i Tromsøbryggere og -aktiviteter her på forumet er det nå opprettet et nytt underforum.  yes
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Harald
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Ersfjorbotn, Tromsø

Vis profil
« Svar #1 på: ons 23 nov 2011, 09:29:56 »

Kjempefint med eget underforum!
Det vil gjøre det mye lettere å følge med på om det skulle være noen som inviterer til spontan prøvesmaking i nabolaget.

At det har vært økende aktivitet på hjemmebryggerfronten den siste tida kan jeg skrive under på. Som lokal langer av malt og humle har jeg fått flere nye kunder det siste året, og etter sommeren har det tatt litt av. Sliter litt nå med å sette meg inn i nytt regnskapssystem, momsreger og slikt. Det har ikke blitt helt rutine ennå. Regner med å åpne lagerutsalg i Ersfjordbotn i januar.

Harald
alias Bryggebryggeren

Loggført
RasKa
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Tromsø

Vis profil
« Svar #2 på: ons 23 nov 2011, 09:37:30 »

Utmerket :-)
Loggført
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Regionale bryggerlaug  |  Tromsø Bryggerlaug  |  Emne: Nytt underforum til hjemmebryggere i Tromsøområdet « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!