|
janh
|
 |
« Svar #120 på: ons 17 mar 2010, 12:54:31 » |
|
Foregående var et forsøk på å gi en oversikt. Når jeg skal skrive så lange innlegg oppfører skrivefeltet seg helt merkelig, det hopper opp til toppen hver gang jeg trykker en tast. Derfor blir det litt rart. Men det er dette jeg fant i farten. Skal jeg tolke det,er det nok både mulighet for å ta det med/sende og de kan også finne unnskyldning for å si nei (under henvisning til fare for søl).
janh
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jan H Fjeld Gårdsbrygg
Any landing you can walk away from is a good one.
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #121 på: ons 17 mar 2010, 13:11:48 » |
|
Foregående var et forsøk på å gi en oversikt. Når jeg skal skrive så lange innlegg oppfører skrivefeltet seg helt merkelig, det hopper opp til toppen hver gang jeg trykker en tast. Litt offtopic, men kan si at det hjelper å trykke på knappen øverst i nettleseren din som ser ut som et revet A4-ark. Hoppingen skyldes at den nyeste Internet Explorer ikke liker programvaren så godt, noe som vi tenkte fikse etter NM en gang.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #122 på: ons 17 mar 2010, 13:30:38 » |
|
Hvordan ligger dere annmed PFøl?
Må jo bare hinte litt frampå og lokke så mange som mulig til å delta, som nevnt over er det ikke forsent før det er over.
Bra du hinter, Steinarja!  Vi ligger nå an på 30 brygg, påmeldt av 18 bryggere/bryggerlaug tilsammen (hvorav 3 fra Oslo). Med andre ord så vil det komme an på publikumsoppmøtet hvor lang tid det tar før det går tomt for øl. Vi sier fremdeles 'ja takk' til flere som vil være med i klassen Publikums Favoritt! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #123 på: fre 19 mar 2010, 11:38:52 » |
|
I tillegg til kartet under Informasjon for publikum er det her et kart til. For å komme deg til Månefisken kan du ta trikk 11 (Disen/Kjelsås), 12 (Kjelsås) eller 13 (Storo/Grefsen) til Biermanns gate på Grünerløkka. Derfra er det bare en liten gangtur til (Beyer)broen over Akerselva. Rett ved broen, på vestsiden av elva, finnes det en trapp ned til Månefisken. Alle trikker kjører via Jernbanetorget. Se www.trafikanten.no for mer informasjon. Det er ellers parkering i gaten, muligvis også like i nærheten til Månefisken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #124 på: fre 19 mar 2010, 12:44:47 » |
|
Jeg har noen venner som kanskje kommer innom, men som neppe vil være tilfreds med en kveld på byen der de kun får godt øl å drikke. Er det bar med salg av industriprodukter også, for de som måtte foretrekke slikt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
Riis'en
|
 |
« Svar #125 på: fre 19 mar 2010, 12:46:24 » |
|
Jeg har noen venner som kanskje kommer innom, men som neppe vil være tilfreds med en kveld på byen der de kun får godt øl å drikke. Er det bar med salg av industriprodukter også, for de som måtte foretrekke slikt?
Hansa og noen andre difuse lagerøl.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Lieber einen Bauch vom Saufen als einen Buckel vom Arbeiten
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #126 på: fre 19 mar 2010, 13:01:50 » |
|
Ja, og Månefisken vil selge pølser også!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
aagebe
|
 |
« Svar #127 på: fre 19 mar 2010, 18:09:59 » |
|
Junior på 19 har lyst til å være med, men han så på en nettside (Ølakademiet?) at det er 20-års-grense på arrangementet.. Stemmer det?  Er det Norbrygg eller Månefisken som har satt denne grense?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #128 på: fre 19 mar 2010, 19:59:33 » |
|
Junior på 19 har lyst til å være med, men han så på en nettside (Ølakademiet?) at det er 20-års-grense på arrangementet.. Stemmer det?  Er det Norbrygg eller Månefisken som har satt denne grense? Det er Månefisken som har satt denne grensen, så det kunne vi dessverre ikke gjøre noe med.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
aagebe
|
 |
« Svar #129 på: fre 19 mar 2010, 21:38:33 » |
|
synd, han hadde gleda seg til dette, har akkurat gjort unna sitt andre brygg. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Riis'en
|
 |
« Svar #130 på: fre 19 mar 2010, 22:02:46 » |
|
Ta ham med. Trodde han var 20 jeg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Odland
|
 |
« Svar #131 på: lør 20 mar 2010, 10:16:59 » |
|
Lykke til alle sammen. Neste år er jeg der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Riis'en
|
 |
« Svar #133 på: lør 20 mar 2010, 12:17:00 » |
|
Det var et godt forslag. Får se hva vi får til neste år.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torga
|
 |
« Svar #134 på: lør 20 mar 2010, 19:03:42 » |
|
Lykke til med konkurransen  Å lykke til ønskes alle våre medbryggere som har bidratt til NM ( håper dere ikke slår oss  ) KUDOS 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|