Gratulerer til alle vinnere og Norbrygg for vel blåst!
Er selv lykkelig 2.plasstaker her (bak Jan), med vårt brygg nummer 50 fra i fjor sommer, feiret med å brygge en amerikansk barleywine.
Smakte den sist i jula, og syntes selv den var veldig god, selv om vi ikke fikk karbonert den så mye som vi ønsket.
Satser på å skåle med den i morgen kveld.
Med 2 første og 2 annenplasser i tillegg til sammenlagtseier så er vel Jan H så absolutt "NM-kongen" og en verdig vinner av tittelen Årets Hjemmebrygger.
Meget sterkt! 
Ellers ser jeg en veldig gledelig spredning med hele 19 ulike "medaljører" i de 9 klassene, og med en geografisk spredning fra Andenes i Nord og til Kristiansand i sør. Og fra Bergen og Oslo såvel som dalstroka innafor. Sier litt om at det generelle nivået blir høyere og høyere, og at en finaleplass nok etterhvert henger veldig høyt.
Vil jeg gjerne hive meg på denne, først med en ekstra applaus for Jan med solid seier også sammenlagt, tyder på veldig godt håndverk i sterkt voksende konkurranse. Ellers vil jeg bare si meg veldig enig også i resten av innlegget fra Trygve, hobbyen er i ferd med å bli voksen.

Kjekt at det kom info om at resten av resultatene, så kan jeg slappe av litt med oppdateringsknappen her, er jo som mange andre spent på resultatlista og ikke minst tilbakemeldinger fra dommerskjema. Hvordan scanner dere flere hundre dommerskjema, kopisjappe med arkmater?