|
Grove
|
 |
« på: ons 17 mar 2010, 07:30:51 » |
|
Hei! Vi trenger frivillige til å hjelpe oss med å gjøre NM til et vellykket arrangement. Dersom noen av dere her på forumet har lyst til å hjelpe oss med dette setter vi i styret stor pris på dette. Vi er spesifikt ute etter noen som kan bemanne billettsalget. Vi ser for oss at "billettluka" bemannes av to personer de første timene. Hvert skift er planlagt til å vare cirka 45 minutter. Vi kan friste med gratis adgang til alle frivillige! Svar gjerne i denne tråden dersom du ønsker å hjelpe til, evt. ta kontakt med grove@ontopia.net. mvh, Styret.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Grove
|
 |
« Svar #1 på: tor 18 mar 2010, 14:43:56 » |
|
Er det ingen som kan være med å hjelpe til?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #2 på: tor 18 mar 2010, 16:12:02 » |
|
Jeg slutter meg til Grove sitt opprop. Vi trenger hjelp under selve arrangementet (fra kl 19). Jo flere som melder seg, desto kortere og færre skift på alle som stiller. En annen aktivitet som vi kan trenge hjelp til er opptelling av stemmene til PF, hvor flere hender gjør lettere jobb. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #3 på: tor 18 mar 2010, 16:24:00 » |
|
Jeg har mulighet til å hjelpe til litt på begynnelsen, men må dessverre forlate arrangementet ganske tidlig i år. Kommer til å være der fra årsmøtet og utover.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #4 på: tor 18 mar 2010, 16:30:51 » |
|
Kjempeflott Gustav!  Du gjorde også en solid innsats på Øl- og Matfestivalen så dette blir bra. Noen flere som blir med?
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
Morten K. Agerup Myhr
|
 |
« Svar #5 på: tor 18 mar 2010, 17:28:09 » |
|
Perm er innvilget fra Dragen, så jeg stiller gjerne med 1 stk kropp og hjerne til disposisjon!
MVH
Morten M
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #6 på: tor 18 mar 2010, 17:36:56 » |
|
Vi blir stadig gladere!  Det har vært hardt arbeid fra styrets side de siste halvannen uke. Et beskjedent anslag fra min side er at flere styremedlemmer har brukt opptil en hel arbeidsuke i denne perioden på alle forberedelsene (ølbedømming, pressekontakt, innkjøp, logistikk, administrering, forberedelse til generalforsamlingen, møter, planlegging, utskrifter osv), så det overrasker sikkert ikke at vi setter umåtelig pris på alle som kan hjelpe oss med å gjøre NM til det største hjemmebryggerarrangement i Norge.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #7 på: tor 18 mar 2010, 18:41:29 » |
|
En venn av meg, Jørgen, har også tilsagt at han skal hjelpe til. Håper flere følger, desto mindre blir det å gjøre for de som stiller. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin E
Dommerkomité
Utlogget
Oslo
Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug
|
 |
« Svar #8 på: tor 18 mar 2010, 19:55:34 » |
|
Jeg kommer etter at fotballkampen er over på Fornebu, dvs at jeg er der 19-1930. Dersom det er bruk for meg, kan jeg stille opp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #9 på: tor 18 mar 2010, 20:08:57 » |
|
You bet! Takk, da står telleren forsåvidt jeg kan se på 4. Håper det er enda flere som kan 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torga
|
 |
« Svar #10 på: tor 18 mar 2010, 20:12:02 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JørnK
|
 |
« Svar #11 på: tor 18 mar 2010, 21:38:59 » |
|
Jeg kan være med å bidra litt, ihvertfall i starten og en stund utover kvelden. Bør jeg møte en stund føre det begynner kl 19 eller? Er det mulighet til å ta med to kamerater til arangementet? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
roba
|
 |
« Svar #12 på: tor 18 mar 2010, 21:42:46 » |
|
Jeg er helt enig. Skulle gjerne ha stilt opp men drar til Afrika lørdag morgen. Prøver å "hanke" inn en øltørst bror, men vet ikke om det passer for han. Stiller gjerne neste år hvis det passer. Lykke til 
|
|
|
|
|
Loggført
|
BNB, Rolf Bakke.
|
|
|
|
aagebe
|
 |
« Svar #13 på: tor 18 mar 2010, 22:00:54 » |
|
Jeg kan hjelpe til om det trengs, har planer om å komme sammen med en kompis. Må dra ikke for langt ut på natta for å komme hjem utenfor byen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
roba