Jepp, folkens! Da er vi oppe i det tilstrekkelige antallet interesserte for å bestille en pall med fat fra Vin og Bar.
Opplegget er altså som følger: Fatene koster 690 kroner per stykk, og man kan bestille både 9-, 12- og 19-liters fat til samme pris. Endelig bestilling sendes til martin (punkt) eckhoff (punkt) andresen (snabel-a) gmail (punkt) com med endelig antall fat og størrelse. Samtidig overføres pengene, kroner 690 per fat, til kontonummer 9722 41 09419, en egen konto i mitt navn.
Siste frist for bestilling og betaling er 22. september, altså om fjorten dager. Dagen etter sender jeg endelig bestilling til Vin & Bar og betaler for alle fatene. Fatene kan hentes på Vin & Bar av hver enkelt når de er kommet frem - jeg sender liste over hvem som skal ha fat til butikken og gir beskjed per mail til de som har bestilt når det er klart for henting.
For de av dere som ikke har anledning til å hente fatene selv på V&B, har dere fjorten dager på å finne noen som kan hente dem for dere og sende eller bringe dem til dere. Hadde vært toppers om noen kunne ta ansvar for forsendelse slik at provinsboerne også kan få gleden av billige fat.

Alle som har vist interesse i denne tråden har fått en privat melding med denne beskjeden. Jeg presiserer igjen at endelig bestilling må sendes til meg på e-post og betaling gjøres til konto innen 22. september.