Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
ons 8 feb 2012, 13:10:11

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
80646 innlegg i 7664 emner av 2964 medlemmer
Nyeste medlem: knutur05
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Utstyr  |  Emne: Fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7  Alle Skriv ut
Skrevet av Emne: Fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010  (Lest 3445 ganger)
FrodeNor
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Fredrikstad

Vis profil
« Svar #15 på: tir 7 sep 2010, 10:55:59 »

Jeg kjøper 2 stk store.
Loggført

As I near the end of mine pint, it is my obligation to get another one.
Serigs™
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Ålesund

Vis profil
« Svar #16 på: tir 7 sep 2010, 11:27:48 »

Jeg bekrefter 3 stk.
Loggført
Øystein L
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Svelvik

Brygger'n på Nøsterud

Vis profil WWW
« Svar #17 på: tir 7 sep 2010, 12:03:47 »

Hei

Jeg tar 8 stk
Loggført

Hvis ikke ØL eller DAMER er svaret, er spørsmålet uinteressant !
Martin E
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget
Oslo

Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug

Vis profil WWW
« Svar #18 på: tir 7 sep 2010, 12:43:45 »

Da er vi oppe i 49 - 52 fat. Dersom noen tar på seg å sende fat nordover, blir det 60-64.

Så snart enten noen tar på seg å sende fat til Chriselv og Torga eller flere bestillinger bringer totalen opp i 58, setter jeg i gang bestilling og betaling.
Loggført
stein-arne
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #19 på: tir 7 sep 2010, 18:32:10 »

Hei !

Jeg tar gjerne 2 stk 19 liter
Henter på V&B
Loggført
Huub
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Lora (Lesja, Oppland)

Vis profil
« Svar #20 på: tir 7 sep 2010, 18:43:51 »

Hei,

jeg tar gjerne 2 fat på 12 liter men kan ikke hente selv. Noen som tar toget eller bil nordover og kommer forbi Dombås en gang?
Loggført
Bård S
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Moss

Vis profil
« Svar #21 på: tir 7 sep 2010, 20:27:31 »

Så lenge det bare koster meg tid og litt svette, kan jeg ta på meg jobben med å sende fatene som Norgespakke om noen ønsker det.
Utfordringen blir helt klart å finne egnet emballasje, så gode ideer tas i mot med takk.
Dere som gjorde dette i forrige runde, hva gjorde dere? har dere noen erfaringer å dele?
Er det noen som har eksakte mål og vekt på fatene?

edit: Norgespakke koster 150,- inntil 10 kg, 229,-  10 - 20 kg og 308 for 20 - 35 kg.  i tillegg kommer det trolig ett par tiere for emballasje.
Loggført
roba
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Hamar

Vis profil
« Svar #22 på: tir 7 sep 2010, 20:31:59 »

Hei,

jeg tar gjerne 2 fat på 12 liter men kan ikke hente selv. Noen som tar toget eller bil nordover og kommer forbi Dombås en gang?

Jeg skal på Juleølkonkurransen på Tautra 30. oktober. Kan godt ta de med da, og evt. levere de på Dombås hvis du ikke skal dit.
Loggført

BNB, Rolf Bakke.
Serigs™
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Ålesund

Vis profil
« Svar #23 på: tir 7 sep 2010, 22:10:20 »

Jeg høyner med to 12-litere. Altså: 3x19, 2x12.
Loggført
Huub
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Lora (Lesja, Oppland)

Vis profil
« Svar #24 på: tir 7 sep 2010, 22:19:28 »

Hei,

Jeg skal på Juleølkonkurransen på Tautra 30. oktober. Kan godt ta de med da, og evt. levere de på Dombås hvis du ikke skal dit.

Supert! Da kan jeg bekrefte at jeg tar gjerne 2 fat.
Loggført
Knut_E
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Nordstrand, Oslo

Vis profil
« Svar #25 på: tir 7 sep 2010, 22:26:50 »

Bestiller 2 stk 12 liters fat. Kan hente på V&B.
Loggført
Martin E
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget
Oslo

Vis profil WWW
« Svar #26 på: ons 8 sep 2010, 00:24:22 »

Jepp, folkens! Da er vi oppe i det tilstrekkelige antallet interesserte for å bestille en pall med fat fra Vin og Bar.

Opplegget er altså som følger: Fatene koster 690 kroner per stykk, og man kan bestille både 9-, 12- og 19-liters fat til samme pris. Endelig bestilling sendes til martin (punkt) eckhoff (punkt) andresen (snabel-a) gmail (punkt) com med endelig antall fat og størrelse. Samtidig overføres pengene, kroner 690 per fat, til kontonummer 9722 41 09419, en egen konto i mitt navn.

Siste frist for bestilling og betaling er 22. september, altså om fjorten dager. Dagen etter sender jeg endelig bestilling til Vin & Bar og betaler for alle fatene. Fatene kan hentes på Vin & Bar av hver enkelt når de er kommet frem - jeg sender liste over hvem som skal ha fat til butikken og gir beskjed per mail til de som har bestilt når det er klart for henting.

For de av dere som ikke har anledning til å hente fatene selv på V&B, har dere fjorten dager på å finne noen som kan hente dem for dere og sende eller bringe dem til dere. Hadde vært toppers om noen kunne ta ansvar for forsendelse slik at provinsboerne også kan få gleden av billige fat. Smiley

Alle som har vist interesse i denne tråden har fått en privat melding med denne beskjeden. Jeg presiserer igjen at endelig bestilling må sendes til meg på e-post og betaling gjøres til konto innen 22. september.
Loggført
Martin E
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget
Oslo

Vis profil WWW
« Svar #27 på: fre 10 sep 2010, 01:17:11 »

Minner alle som betaler om også å sende meg en mail og bekrefte bestillingen med fullt navn, så slipper jeg gjette hvem innbetalingene er fra. Smiley
Loggført
neslekkim
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Kalbakken, Oslo, Norge

Vis profil
« Svar #28 på: fre 10 sep 2010, 13:28:52 »

Er prosjektet ferdig? Hvis ikke skulle jeg hatt et par på 19 liter, men med min vante flaks er jeg vel seint ute Smiley

Ser noen kommentarer om at disse fatene ikke har samme fysiske mål som andre, er det store variasjoner på slike fat?
Loggført
Martin E
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget
Oslo

Vis profil WWW
« Svar #29 på: fre 10 sep 2010, 14:31:36 »

Prosjektet er ikke ferdig. Bestillingsfrist  og betalingsfrist 22. september. Det er bare å hive seg med.

martin (punktum) eckhoff (punktum) andresen (snabel-a) gmail (punktum) com, konto 9722 41 09419. Prisen er 690 kroner per fat, uavhengig av størrelse.
Loggført
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7  Alle Skriv ut 
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Utstyr  |  Emne: Fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010 « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!