|
Riis'en
|
 |
« på: tor 15 nov 2007, 11:36:50 » |
|
Ja! Det hadde vært kult å treffe andre likesinnede. Litt langt å reise til Bryne. ;-) Men kan forestille meg det er en stor gjeng i Oslo som er "mer en middels" interresert i ølbrygging.
Finnes det noe sånt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Lieber einen Bauch vom Saufen als einen Buckel vom Arbeiten
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #1 på: tor 15 nov 2007, 11:50:19 » |
|
Jeg bor i Oslo-området  Det var et mnd-treff på Mikrobryggeriet før i tiden, tror det døde hen pga lavt oppmøte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Riis'en
|
 |
« Svar #2 på: tor 15 nov 2007, 12:19:44 » |
|
Akkurat... Vel.. hvis man tar seg en tur på OMB er det jo overhengende fare at man finner noen som med blanke øyne og salig glis rundt kjeften.  (Undertegnede) Da kan man jo alltids slå av en prat. ;-) Starter man en bytur på OMB, blir man #%&!?"€ skuffa resten av kvelden, hvor det serveres stort sett Rignes. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #3 på: tor 15 nov 2007, 14:41:48 » |
|
Takk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
Petter Gudbrand
|
 |
« Svar #4 på: tir 12 mai 2009, 15:39:58 » |
|
Ser at dette er rimelig gamle greier, men jeg føler meg mutters aleine her i Oslo. Så er det en tid og et sted, som er mer eller mindre fast, hjemmebryggere pleier å finne hverandre i denne byen?
- Petter
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #5 på: tir 12 mai 2009, 16:30:07 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
Riis'en
|
 |
« Svar #6 på: tir 12 mai 2009, 22:15:17 » |
|
?? Sikker på at det var den linken? :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Petter Gudbrand
|
 |
« Svar #8 på: ons 13 mai 2009, 13:02:03 » |
|
Enten så er jeg et hakket for uinteligent for dette forumet, eller så må jeg si meg enig med Riiser'n - for jeg klarte ikke å se sammenheng mellom den linken og sosialt samvær med hjemmebryggere i Oslo.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #9 på: ons 13 mai 2009, 16:25:32 » |
|
Jeg tok nok feil i linken. Det ble henvist til en tur på mikroen på tirsdag kveld, men den var for en god stund siden... Uansett, det er bare å avtale en kveld for å møtes her i byen  .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Petter Gudbrand
|
 |
« Svar #10 på: ons 13 mai 2009, 19:56:16 » |
|
Hepp gnome! Jeg er ikke fyren som sier nei. Å få til noe denne uka blir vel litt kort varsel? Neste uke? Det forrige forslaget var tirsdag, så det er vel et så godt forslag som noe annet? Mikrobryggeriet, så slipper vi unna industribryggerienes fascisme?
- Petter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Steinarja
|
 |
« Svar #11 på: ons 13 mai 2009, 23:12:48 » |
|
Høres greit ut for meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Petter Gudbrand
|
 |
« Svar #12 på: tir 19 mai 2009, 15:07:22 » |
|
Det er ikke sikkert jeg kan komme. Jobber for ringnes vett, og de er ikke fan av at jeg menger meg med selveste folkeaksjonen mot industribryggeriene avdeling Oslo. Om jeg slutter tidlig nok, kan jeg være på Mikrobryggeriet i syv-åttetiden.
Petter.
- Frue, det skulle vel ikke være et mørkt hveteøl? Stridsbrygg - siden 2009.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #13 på: tir 19 mai 2009, 16:00:05 » |
|
og de er ikke fan av at jeg menger meg med selveste folkeaksjonen mot industribryggeriene avdeling Oslo
Hehe, det er nok heller Norøl som er det, vi brygger jo vårt eget øl uten å trenge å gå i protest mot industribrygg, siden vi har valget  Blir det noen samling på OMB idag da? Har ikke lest om det, og må selv dessverre drive med studiene så det holder. Jeg ønsker de som drar dit en hyggelig kveld!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
mojo
|
 |
« Svar #14 på: tir 19 mai 2009, 16:49:35 » |
|
Jeg hadde tenkt meg å komme!
Andre?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Øloteket for tida: ~ Julemjød til gjæring ~ English ordinary bitter på fat ~ English Pale Ale på fat ~ Resteflasker av diverse go'saker ~ Avventer til Kongen gir meg bedre tid til å brygge....
|
|
|
|